daghb Startet 11.Juni.2015 Del på Facebook Startet 11.Juni.2015 (redigert) Jeg laget for noen år siden et kart over bunkringsmulligheter i forbindelse med en tur nord/sør og tenker det kan ha verdi for andre i samme situasjon. Foreløpig inneholder ikke kartet noen bunkringsmuligheter sør for Sognefjorden, men om noen har lyst så gi meg gjerne innspill til hva som bør legges til og endres i dette kartet. Så - svar gjerne på dette temaet om du vet: Hvor det finnes påfyllingssteder som ikke er markert i kartet Hva slags fylling det er - bensin, diesel eller begge deler Om man kan fylle rett fra brygga Om det er kortautomat, evt. åpningstider hvor det tas imot betaling Gjerne en lenke til informasjon om eier/driver av fyllestedet -> Klikk her for kart Redigert 11.Juni.2015 av daghb (see edit history) Sitér dette innlegget - Kulla 13,5 ft 2006, 9,9 hk Mercury 4T- Suzumar 265 med årer, Pyranha kano, to havkajakker Første båter:- Pioner 8, Rana 14, Hansvik 16 Link to post
chrisrik Svart 13.Juni.2015 Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Bensin og diesel på flytebrygge i Lødingen: WGS84 68°24'42.9"N 16°0'9.5"E Reine: WGS84 67°56'3.5"N 13°5'13.7"E Tromsø: WGS84 69°41'40.4"N 19°0'59.2"E Stonglandseidet (må bæres over veien, ca 50 meter): WGS84 69°5'4.5"N 17°10'33.5"E Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Guest Avmønstret# Svart 13.Juni.2015 Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Kanskje det er noe å hente fra burnkringsoversikten på Gule sider kart? http://kart.gulesider.no/m/shYDB Sitér dette innlegget Link to post
daghb Svart 15.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2015 Takker til begge. Jeg har lagt inn disse fra "chrisrik"! Gule Sider har skrekkelig mange utdaterte fyllepunkter - og mange er også beregnet på nyttetrafikk og f.eks. ikke på flytebrygger. Jeg har gått gjennom 20-30 men endte opp med å ikke legge ut noen ettersom informasjonen rundt disse var svært mangelfull. DagH Sitér dette innlegget - Kulla 13,5 ft 2006, 9,9 hk Mercury 4T- Suzumar 265 med årer, Pyranha kano, to havkajakker Første båter:- Pioner 8, Rana 14, Hansvik 16 Link to post
Wallas Service Svart 15.Juli.2015 Del på Facebook Svart 15.Juli.2015 (redigert) Overlater jobben til deg å finne ut om det blir noen doble opplysninger. Det Ålesund-baserte oljeselskapet BunkerOil disponerer/eier en rekke fyllingsanlegg langs kysten. Link til kart. Navneliste fra Nord mot sør øverste venstre hjørne i kartet Redigert 15.Juli.2015 av Wallas Service (see edit history) Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
tobixen Svart 15.Juli.2015 Del på Facebook Svart 15.Juli.2015 Jeg ønsker også en mest mulig komplett oversikt i Båtwiki'en. Kanskje disse prosjektene kan samkjøres på noe vis? Eksport av KML-data fra Båtwiki'en ligger på todo-lista, det er vel dét som er nødvendig for å kunne lage google-kart. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Guest Avmønstret# Svart 16.Juli.2015 Del på Facebook Svart 16.Juli.2015 (redigert) Takker til begge. Jeg har lagt inn disse fra "chrisrik"! Gule Sider har skrekkelig mange utdaterte fyllepunkter - og mange er også beregnet på nyttetrafikk og f.eks. ikke på flytebrygger. Jeg har gått gjennom 20-30 men endte opp med å ikke legge ut noen ettersom informasjonen rundt disse var svært mangelfull. DagH Veldig godt å vite. Aner ikke hvor mange tusen i Norge som bruker gulesider, men det må jo være mange. De burde få tilbakemelding på dette.. http://kontaktskjema.eniro.no/iaf/static/index.jsp?logo=gs Redigert 16.Juli.2015 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.