chrisrik Startet 18.Juni.2015 Del på Facebook Startet 18.Juni.2015 Ble passert av mtb idag. Mista både gps og vhf/ais-signalet. Ligget på samme sted i 3 dager uten dekningsprobøemer, så det er ganske nærliggende å tro at det er en forbindelse her. Er det normalt at disse fartøyene jammer? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Kenneth 81 Svart 18.Juni.2015 Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 Tviler på at de jammer. Da er det mer sannsynlig at det var radaren som lagde forstyrrelser. (Selv om det er virker rart at VHF´en og AIS´en skulle bli påvirket) Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
LALUNA II Svart 18.Juni.2015 Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 (redigert) Er det øvelse i området kan det være lett jamming ..men det skal i så fall være publisert Redigert 18.Juni.2015 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
chrisrik Svart 18.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 Merkelig var det i hvertfall. Han kom på retur nå ikveld og da skjedde ingenting. Bortsett fra litt støy på VHF'en som i nå i ettertid kanskje kunne minne om "rytmen" til en radar som surrer. La meg "på kjøl" etter han og med flatt jern holdt jeg marsjfarta hans. Den var 46 og ikke 30 som tidligere anslått hehe. Vel vel. Heftige maskiner er det såvisst. Ser bare et vannkov som kommer I fjorden og den umiskjennelige lyden av turbiner.. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.