Faxen Startet 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2015 Jeg trenger å ta ut en VP TAMD 60 motor av min Storebro RC 31 Biscay. Motoren trenger en utvendig overhaling, samt bytte pakninger. Det er lekasje fra varmeveksler, samt en oljelekasje. Antakelig et rør på utsiden av motor. Den bør sandblåses for å fjerne en del rust. så sette den inn igjen. Har noen gjordt noe slikt, og hva kan kostnaden være? Og hvem gjør en slik jobb i Hortewn området, eller nærheten. Båten kan kjøres på en motor. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Komodo Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Det er jo ikke akkurat tiden for å sette bort slike oppdrag nå, rett før ferien og greier. Har du vurdert midlertidige reparasjoner nå, og heller demontering etter sommeren? Vil tro det er lettere å få profesjonell hjelp da. En mulighet da er jo også at du skrur løs alt selv og engasjerer en kar med lastebilkran for å løfte den ut for deg og kjøre den til et verksted. Om du ikke skal ha den hjem for å pusle med den selv da. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
nordan family 27 Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Hva skjer med akslingen til den manglende motoren om du kjører på en motor? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 20.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Det går bra å kjøre på en motor, men har ikke prøvet uten den ene motoren. Hva skal holde akslingen på plass? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Faxen Svart 22.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Jeg løfter denne i håp om et svar. Hvis ikke så er båten tilsalgs, for den nevenyttige. Prisen? Alt over 200.000.......... Dette er et kupp!! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
enebakk Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Send meg mere info om båten på IM, er kanskje intrisert Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Hva med LaSa i Son Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.