Jump to content

Uærlig selger på Finn


tuffff

Recommended Posts

Fikk akkurat melding fra annonsøren. Han hadde glemt å sende?! Joda, det løser seg. Jeg er positiv og tror det stemmer. Legger meg dermed helt flat og beklager overfor annonsøren og tar til meg kommentarene fra de som mente jeg burde gått mer forsiktig ut. Jeg venter på pakken.

Link to post
Share on other sites

Jangul, jeg har nesten akkurat fått sjøsatt, og har ikke fått koblet opp strøm på piloten enda. Klart du får tilbakemelding når jeg har testet. Jeg kjøpte en båt i høst som har krevd litt mer enn jeg regnet med. Når det er sagt så behøver ikke tråden fortsettes for min del. Jeg har fått løpt av meg litt frustrasjon. Og som jeg sa til et medlem på IM tidligere i dag, så hadde det aller beste vært om jeg har driti meg skikkelig ut og at annonsøren faktisk virkelig har vært forhindret i å sende rulla. Da legger jeg meg virkelig flat med rulla i handa.

Høres kjent ut :) krevde litt mer min også så håper det går bra med din :)) Deilig at du har kommet utpå!!

Link to post
Share on other sites

Det er et gammelt uttrykk som sier noe sånt som: Du skal ikke med ond vilje forklare det som kan forklares med dumhet. (Hørte den på engelsk så mulig oversettelsen min ikke er 100%)

 

Ser ut til å dekke denne saken godt. Fyren var ikke skurk, bare en rotekopp.

 

Hvis det er noen trøst kan jeg godt forstå følelsen av å være snytt og bli både eitrende forbanna og ønske om "hevn" (noe å publisere navn på nett må kunne kalles).

 

Men det er en god lærepenge om at man alltid skal gå noen runder til før man konkluderer i slike saker. Det er faktisk langt flere surrehuer enn det er kjeltringer i Norge, heldigvis.

 

Flott det ordnet seg iallefall.

Link to post
Share on other sites

psssst: Telenor og Netcom mister noen sms'er hver dag. SMS er ikke garantert levering. Apple roter det til med brukere som har hatt iPhone og bytet til noe annet. Da kan det skje at en iPhone avsender ikke når mottaker. Uten feilmelding.

Erre viktig? Ring.

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Flott at det ordnet seg!

 

Ellers husker jeg en tråd helt tilbake til baatplassens spede ungdom hvor en kjøper raste da han mente selger var useriøs siden han ikke selv hadde møtt opp men en slektning og en lang lekse hva han hadde opplevd.

For å gjøre en lang historie veldig kort:

Navnet på selger dukket opp under dødsannonsene en liten uke etter.

 

Er nok noen luringer som prøver seg på finn, men av og til kan det være en naturlig årsak.

Redigert av Gudrun (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...