Pequod Startet 1.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2015 (redigert) Har planlagt å få med meg Saga og 10CC på Gressvik Sommerparty i august. Har selvsagt tenkt å kombinere dette med en båttur! Har svært liten kjennskap til området, har bare vært i selve Fredrikstad et par-tre ganger, aldri ute på Gressvik. Ser at det er en gjestehavn i Gressvik som heter Fjeldskilen Marina. Ser at det tidligere er skrevet svært varierende om den her. Lurer på hvor langt den ligger fra Gressvik torg/Odins kro, hvor konsertene skal være. Og ikke minst hvordan forholdene er der nå? Ville det være like greit å legge seg til i Fredrikstad og ta buss til Gressvik? Redigert 1.Juli.2015 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Doffen01 Svart 1.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2015 Har selv båten min i Gressvik. Ikke akkurat på Fjeldkilen - men...vet at det er ett stykke fra Fjeldkilen til Odins kro. Odins kro ligger jo omtrent midt i Gressvik sentrum mens Fjeldkilen ligger ett stykke utenfor. Nedenfor Meny i Gressvik har de etablert ett flott båtanlegg. Vet ikke om det er en gjestehavn men ta en telefon til Meny Gressvik så kan de sikkert fortelle deg om du kan legge til båten din der eller ei. Ellers så er det jo ikke avskrekkende langt fra Fredrikstad og bort til Gressvik og det går sikkert bra med busser mellom Fredrikstad og Gressvik Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 1.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2015 Har planlagt å få med meg Saga og 10CC på Gressvik Sommerparty i august. Har selvsagt tenkt å kombinere dette med en båttur! Har svært liten kjennskap til området, har bare vært i selve Fredrikstad et par-tre ganger, aldri ute på Gressvik. Ser at det er en gjestehavn i Gressvik som heter Fjeldskilen Marina. Ser at det tidligere er skrevet svært varierende om den her. Lurer på hvor langt den ligger fra Gressvik torg/Odins kro, hvor konsertene skal være. Og ikke minst hvordan forholdene er der nå? Ville det være like greit å legge seg til i Fredrikstad og ta buss til Gressvik? Send meg en IM så skal vi se hva vi kan få til. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 (redigert) Vurderer også Gressvik-området, gjerne i nærheten av Meny butikken. Noen tips? Må ikke nødvendigvis være en havn med fulle fasiliteter, trenger egentlig bare et godt/trygt sted i områdethvor vi kan fortøye og sove over ifm vennebesøk. Trenger ikke vann/strøm/etc. Redigert 27.Mai.2016 av BingoBonzo (see edit history) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
TerjeØ Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Gressvik marina ligger rett ved gressvik sentrum. Onsøy marina ligger også 10 min gange til sentrum. Så har du slevikkilen båtbyggeri som antagelig ligger nærmest, du kan jo høre om du kan ligge der. Ellers er det ett båthotell som ligger på gamle sportsklubben. Ligger rett vedsiden av slevikkilen båtbyggeri. Jeg hadde ringt disse å spurt om å ligge der, da kommer du iallefall ikke nærmere Odins kro med båt ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Denne tråden er fra 2015, da.. tviler på at Saga og 10CC kommer dit i sommer også ? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Er bare musikken utdatert nok havner den på sommerkonsert på Gressvik... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.