enebakk Startet 4.Juli.2015 Del på Facebook Startet 4.Juli.2015 Har en tamd 60a som går varm ? har rensa Varmeveksleren å inpelleren er ny. Det jeg så nå er at det ikke fyller seg med vann i grovfilteret? Hva må jeg gjøre? Sjøvanns inntaket er ikke tett. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 4.Juli.2015 Del på Facebook Svart 4.Juli.2015 har du sjekket at impelleren fortsatt er hel? Hadde en 60 a motor i min tidligere scand atlantic.ene året den gikk ut på sjøen,så skar impelleren seg.ingenting som var forandret på av slanger elller lignende. føl på impellerlokket om det er skikkelig kaldt.kan også kjenne på stussen inn på eksosbendet.den skal være kald Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
jossjur Svart 4.Juli.2015 Del på Facebook Svart 4.Juli.2015 Hei Prøv å fylle opp filteret. Steng sjøvannskranen, åpne lokket på filteret og fyll det opp med vann, skru på lokket, åpne sjøvannskranen. Start opp og sjekk. Hadde en Ford i en båt en gang og måtte gjøre denne prosedyren ved hver sjøsetting. Mvh Jostein Sitér dette innlegget Link to post
Uglesett Svart 4.Juli.2015 Del på Facebook Svart 4.Juli.2015 Kjære ulykkelge vp eier. Hvis pumpa suger falsk luft går det rett vest Sitér dette innlegget Link to post
enebakk Svart 5.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2015 Takk for tips Det hjalp å stenge krana å fylle vann oppi Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 5.Juli.2015 Del på Facebook Svart 5.Juli.2015 Det har vært en del tilfeller av slike sjøvannsfiltere med skrulokk, som suger falsk luft. Er dette et volvo filter? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
enebakk Svart 5.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2015 Veit ikke åssen merke filterene er desverre får se etter i mårra når jeg skal åpne motor lukene får jeg kaster loss :) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 5.Juli.2015 Del på Facebook Svart 5.Juli.2015 På noen er det slik at o-ringen må ligge rett vei pga profilen, for å bli tett Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.