Jump to content

Lekkasje i pakkboks yanmar 4jh-te - hva gjør jeg?

Kyst1

Recommended Posts

Oppdaget plutselig at det var kommet litt vann i bunn av kjølen. Kommer noen drypp fra pakkboksen. Hvis jeg beveger litt på rørkobling til fettet kommer det mer vann.

Vannet kommer ut rundt akslingen. Ser ikke noen mutter det går ann å stramme noen pakning heller.

Noen som kan hjelpe?

bilde

Gjør som folk flest - BRUK VEST !

Jeg hadde samme problem med min. Jeg kjøpte en elektrisk lensepumpe med innebygget føler, slik at jeg kunne være trygg på at båten holdt seg flytende i påvente av reparasjon. Det fungerte utmerket. Tanken var som Komodo skriver å vente til etter båtsesongen. Nå ville tilfeldighetene det slik at vi handlet båt, og da kunne jeg ikke selge den gamle med den feilen, så jeg tok båten på land og byttet til en Sleipner pakkboks med utskiftbare talgpakninger. (Utskiftbare på sjøen). Hadde store problemer med å få dratt ut akslingen, men etter den var ute så var det en kurant jobb.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...