MOBR Startet 8.Juli.2015 Del på Facebook Startet 8.Juli.2015 Har en mariner 4 takt , 50hk, 2003 modell. Har akkurat hatt motor i deler for å utbedre kjøling. Det virker bra. Når jeg kjører i 10 - 20 knop , piper alarm en gang og motor stopper. Noen ganger starter den selv , mens andre ganger starter jeg den med nøkkelen. Har også hatt problemer med at det ikke piper når nøkkelen vris til på. Må ta av motordeksel og prøve igjen, da kommer pipen og motor starter. Stoppet også en gang når jeg "tiltet" motor i nøytral. Kan dette ha noe med bensintilførsel å gjøre? Vil alarmen oppføre seg slik da? Har "tatt litt" i ledninger når dekslet er av for å se om det var dårlig kontakt , uten hell. Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 8.Juli.2015 Del på Facebook Svart 8.Juli.2015 Starter den selv? Uten at du rører nøkkelen?Da ville jeg satt den på verksted med hovedbryteren av, øyeblikkelig! Sitér dette innlegget Link to post
MOBR Svart 8.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2015 Det kan virke som om den "får" bensin igjen før den stopper helt. Derfor lurer jeg på om det er en alarm på disse motorene hvis den får for lite bensin. Sitér dette innlegget Link to post
MOBR Svart 9.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2015 Har snakket med Ravns Garasje som melder at det ikke kommer noe alarm mhp bensin osv. Derfor er problemet mest sannsynelig elekrisk (Dårlig kontakt osv). Drar ut senere for å teste dette. En stor takk til Håkon Jørgensen hos Ravns Garasje for tips ifbm kjøleproblemer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.