Pequod Startet 11.Juli.2015 Del på Facebook Startet 11.Juli.2015 Finnes det noen brygge i Sandspollen - på Verpensiden - som man kan legge til, eller er Sætre nærmeste alternativ? Eldstedattera kommer til å bo der den nærmeste måneden, så jeg lurte på om det var mulig å besøke henne med båten! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Harald83 Svart 17.Juli.2015 Del på Facebook Svart 17.Juli.2015 Det er noen brygger på Verpentangen, men disse er vel private Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 17.Juli.2015 Del på Facebook Svart 17.Juli.2015 Da ville jeg gått inn på det kommunale kartverket, videre til eiendomsregisteret og funnet ut hvem som eier der og slått på telefonen for å forklare og høre om det var greit å bruke brygga litt... Kan vel også hende at en kan finne eier/tlf nr vha adressen? Evt. om det er noe hyttelag, velforening eller noe i den dur som en kan få tak i. Litt googling og ringing så tenker jeg det vil la seg ordne. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.