OT-flyktning Svart 17.Februar.2003 Del på Facebook Svart 17.Februar.2003 KOB: Jeg bruker en Palm Tungsten som PDA. Jeg mener å huske å ha sett noe om GPS for en av de øvrige Palm-versjonene (Vx tror jeg). Er det noen som vet noe om muligheter for GPS sammen med Palm, ev. m/kart. Primært tenkt brukt som backup til kartplotteren i båten. Alternativet er en billig GPS som backup. Nå kan jeg huske feil, men jeg tror jeg har sett denne kombinasjonen utstillt hos båtutstyrsbutikken ......... ELKJØP (på Vinterbro). Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 17.Februar.2003 Del på Facebook Svart 17.Februar.2003 KOB: Er det noen som vet noe om muligheter for GPS sammen med Palm, ev. m/kart. Primært tenkt brukt som backup til kartplotteren i båten. Alternativet er en billig GPS som backup. http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...3butikken&gid=9 Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Jeg prøver å sette meg inn i begrepsjungelen rundt dette med GPS/plottere. Umiddelbart tenkte jeg på denne tråden. Stor var derfor skuffelsen da jeg så at PanPan har fjernet alle innleggene sine . Sitér dette innlegget Link to post
Gizmo Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Jeg er sikkert jævlig teit, men må bare spørre: Hvorfor ser jeg ikke PanPan sine innlegg????? Gizmo Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Jeg er sikkert jævlig teit, men må bare spørre: Hvorfor ser jeg ikke PanPan sine innlegg????? Gizmo Her på baatplassen.no har man bl.a mulighet til å redigere egne innlegg etter at de er postet. Grunnen til at du ikke ser innleggene er at posteren har fjernet det opprinnelige innholdet, og erstattet det med en x. Sitér dette innlegget Link to post
gruff Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Mulig noe har gått meg hus forbi, men er PanPan sur for ett eller annet? Var det historien med Maritim Start, eller???? Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Her på baatplassen.no har man bl.a mulighet til å redigere egne innlegg etter at de er postet. Grunnen til at du ikke ser innleggene er at posteren har fjernet det opprinnelige innholdet, og erstattet det med en x.Dette blir for dumt Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Gizmo Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Kjære PanPan Jeg skjønner jo at din opptreden på Forumet har sin bakgrunn. Denne historien kjenner jeg ikke annet enn i grove trekk, men dette blir for meningsløst. (bokstavelig talt...) Det er selvfølgelig beklagelig hvis du mener din opptreden på Forumet utnyttet, i noen form eller farge. Jeg er imidlertid av den oppfatning, at jeg ikke kan opptre med mine innspill og meninger i et slikt Forum, med absolutt copyright på alle mine ytringer. Er du ikke enig med meg i at kvaliteten på innholdet av bidragene til Baatplassen blir sterkt forringet når medlemmene i ettertid sletter sine innlegg. Forumet blir jo da bare øyeblikksaktuell, og får null historisk verdi. Er det dette vi ønsker? Vi har noe virkelig flott gående her for alle oss båtfrelste. La oss ikke ødelegge dette. Jeg verdsetter din deltagelse i Forumet, og håper du vil forsette å berike oss med dine innspill. Men jeg håper også at din siste opptreden kan betraktes som en feilsått øvelse, og at vi forsetter der vi var. Mvh Gizmo Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Kjære PanPan Jeg skjønner jo at din opptreden på Forumet har sin bakgrunn. Denne historien kjenner jeg ikke annet enn i grove trekk, men dette blir for meningsløst. (bokstavelig talt...) Det er selvfølgelig beklagelig hvis du mener din opptreden på Forumet utnyttet, i noen form eller farge. Jeg er imidlertid av den oppfatning, at jeg ikke kan opptre med mine innspill og meninger i et slikt Forum, med absolutt copyright på alle mine ytringer. Er du ikke enig med meg i at kvaliteten på innholdet av bidragene til Baatplassen blir sterkt forringet når medlemmene i ettertid sletter sine innlegg. Forumet blir jo da bare øyeblikksaktuell, og får null historisk verdi. Er det dette vi ønsker? Vi har noe virkelig flott gående her for alle oss båtfrelste. La oss ikke ødelegge dette. Jeg verdsetter din deltagelse i Forumet, og håper du vil forsette å berike oss med dine innspill. Men jeg håper også at din siste opptreden kan betraktes som en feilsått øvelse, og at vi forsetter der vi var. Mvh Gizmo Jag ser faktiskt en liten poeng i att 'posteren' äger sine inlegg o kan fjerne dom precis när han vill........................ För att dette forumet skall fortleva utan en massa ' X ' her o der som gör det i prinsipp omöjligt att lese en helt emne........ o det er..... att vi uppträder korrekt mot varandra!!! vi måste respektera att vi har olike åsikter, det har vi alle ! Men personangrepp hör ikke hit, (vi kan skojja med varandra men regelrette påhopp er ikke akseptabelt !) Vi er alle her för att vi tycker båt-liv er toppen vi har ett gemensamt intresse og dette forumet gör att vi kan diskutera dette intresse året runt med likasinnede (?) låt oss behålla detta ! PS Hoppas også att Panpan vill återvända en dag Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Amorosa Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Jag ser faktiskt en liten poeng i att 'posteren' äger sine inlegg o kan fjerne dom precis när han vill........................ För att dette forumet skall fortleva utan en massa ' X ' her o der som gör det i prinsipp omöjligt att lese en helt emne........ o det er..... att vi uppträder korrekt mot varandra!!! vi måste respektera att vi har olike åsikter, det har vi alle ! Men personangrepp hör ikke hit, (vi kan skojja med varandra men regelrette påhopp er ikke akseptabelt !) Vi er alle her för att vi tycker båt-liv er toppen vi har ett gemensamt intresse og dette forumet gör att vi kan diskutera dette intresse året runt med likasinnede (?) låt oss behålla detta ! PS Hoppas også att Panpan vill återvända en dag Enig :flag: Beklager Gunga Din at det ikke er et svensk flagg her. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Enig Beklager Gunga Din at det ikke er et svensk flagg her. det gör ingenting er van vid den norske, skall snart pakke drar till Tönsberg o firer Jul o Nyttår ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Slagskibet Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Enig Tiltredes! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.