Jump to content

Kartplotter + GPS for "Hvermansen"


Jane

Recommended Posts


KOB: Jeg bruker en Palm Tungsten som PDA. Jeg mener å huske å ha sett noe om GPS for en av de øvrige Palm-versjonene (Vx tror jeg).

 

Er det noen som vet noe om muligheter for GPS sammen med Palm, ev. m/kart. Primært tenkt brukt som backup til kartplotteren i båten. Alternativet er en billig GPS som backup.


 

Nå kan jeg huske feil, men jeg tror jeg har sett denne kombinasjonen utstillt hos båtutstyrsbutikken ......... ELKJØP (på Vinterbro). :seeya:

Link to post
Share on other sites

  • 10 måneder senere...

Jeg er sikkert jævlig teit, men må bare spørre: Hvorfor ser jeg ikke PanPan sine innlegg?????

Gizmo

Her på baatplassen.no har man bl.a mulighet til å redigere egne innlegg etter at de er postet. Grunnen til at du ikke ser innleggene er at posteren har fjernet det opprinnelige innholdet, og erstattet det med en x.

Link to post
Share on other sites

Kjære PanPan

Jeg skjønner jo at din opptreden på Forumet har sin bakgrunn. Denne historien kjenner jeg ikke annet enn i grove trekk, men dette blir for meningsløst. (bokstavelig talt...)

Det er selvfølgelig beklagelig hvis du mener din opptreden på Forumet utnyttet, i noen form eller farge.

Jeg er imidlertid av den oppfatning, at jeg ikke kan opptre med mine innspill og meninger i et slikt Forum, med absolutt copyright på alle mine ytringer.

Er du ikke enig med meg i at kvaliteten på innholdet av bidragene til Baatplassen blir sterkt forringet når medlemmene i ettertid sletter sine innlegg. Forumet blir jo da bare øyeblikksaktuell, og får null historisk verdi.

Er det dette vi ønsker?

Vi har noe virkelig flott gående her for alle oss båtfrelste. La oss ikke ødelegge dette.

Jeg verdsetter din deltagelse i Forumet, og håper du vil forsette å berike oss med dine innspill. Men jeg håper også at din siste opptreden kan betraktes som en feilsått øvelse, og at vi forsetter der vi var.

Mvh

Gizmo

Link to post
Share on other sites

Kjære PanPan

Jeg skjønner jo at din opptreden på Forumet har sin bakgrunn. Denne historien kjenner jeg ikke annet enn i grove trekk, men dette blir for meningsløst. (bokstavelig talt...)

Det er selvfølgelig beklagelig hvis du mener din opptreden på Forumet utnyttet, i noen form eller farge.

Jeg er imidlertid av den oppfatning, at jeg ikke kan opptre med mine innspill og meninger i et slikt Forum, med absolutt copyright på alle mine ytringer.

Er du ikke enig med meg i at kvaliteten på innholdet av bidragene til Baatplassen blir sterkt forringet når medlemmene i ettertid sletter sine innlegg. Forumet blir jo da bare øyeblikksaktuell, og får null historisk verdi.

Er det dette vi ønsker?

Vi har noe virkelig flott gående her for alle oss båtfrelste. La oss ikke ødelegge dette.

Jeg verdsetter din deltagelse i Forumet, og håper du vil forsette å berike oss med dine innspill. Men jeg håper også at din siste opptreden kan betraktes som en feilsått øvelse, og at vi forsetter der vi var.

Mvh

Gizmo

 

Jag ser faktiskt en liten poeng i att 'posteren' äger sine inlegg o kan fjerne dom

precis när han vill........................

 

För att dette forumet skall fortleva utan en massa   ' X ' her o der som gör det

i prinsipp omöjligt att lese en helt emne........

 

o det er.....

 

att vi uppträder korrekt mot varandra!!!

 

vi måste respektera att vi har olike åsikter, det har vi alle !  

 

Men personangrepp hör ikke hit,  (vi kan skojja med varandra men regelrette påhopp

er ikke akseptabelt !)

 

Vi er alle her för att vi tycker båt-liv er toppen

vi har ett gemensamt intresse og dette forumet gör att vi kan diskutera

dette intresse året runt  med likasinnede (?)

 

låt oss behålla detta !    :cheers:

 

 

 

 

 

PS Hoppas også att Panpan vill återvända en dag

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Jag ser faktiskt en liten poeng i att 'posteren' äger sine inlegg o kan fjerne dom

precis när han vill........................

 

För att dette forumet skall fortleva utan en massa   ' X ' her o der som gör det

i prinsipp omöjligt att lese en helt emne........

 

o det er.....

 

att vi uppträder korrekt mot varandra!!!

 

vi måste respektera att vi har olike åsikter, det har vi alle !  

 

Men personangrepp hör ikke hit,  (vi kan skojja med varandra men regelrette påhopp

er ikke akseptabelt !)

 

Vi er alle her för att vi tycker båt-liv er toppen

vi har ett gemensamt intresse og dette forumet gör att vi kan diskutera

dette intresse året runt  med likasinnede (?)

 

låt oss behålla detta !    :cheers:

 

 

 

 

 

 

 

PS Hoppas også att Panpan vill återvända en dag

 

:yesnod::cryin: Enig :flag: :flag:

Beklager Gunga Din at det ikke er et svensk flagg her.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...