niasjan Startet 11.August.2015 Del på Facebook Startet 11.August.2015 Hei. Er det noen på forumet som har eller vet noe om det går å få speilet bilde fra B&B over til Ipad / PC. B&G Zeus 12 er ikke siste model, men har oppgradert den med siste programvare. Skal visstnok være kompatibel med 4G radar. Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 11.August.2015 Del på Facebook Svart 11.August.2015 Ser ut som du må ha Zeus2: http://www.bandg.com/en-US/Products/WIFI-1-Module/ GoFree er ikke kompatibel med første generasjon Lowrance HDS heller. Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
niasjan Svart 11.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2015 Er klar over at jeg ikke får full kontroll. men det var noen husker ikke hvem som fortalte at jeg får speilet bilde, men kan ikke styre den fra Ipaden. Det har vert grei å være sikker på det før man gikk til innkjøp. Jeg er fornøyd med kun speiling for å se på ekstra skjerm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.