RR Zorah Svart 13.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2015 Gratulerer med båt og velkommen! Tusen takk Morten! Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Gratulerer med fin båt! Hva slags motor(er) har du? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Du finner Finn-annonsen her, Dreamer; http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=61550893 Jeg synes det ser ut som et veldig bra kjøp! Sitér dette innlegget Link to post
RR Zorah Svart 13.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2015 Gratulerer med fin båt! Hva slags motor(er) har du? Takk så mye Dreamer! Motoren er en Volvo D4 300. Fikk "forhandlet" litt og begge ble fornøyde :D Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Nå kommer hurtigbåtene imot dere snart, 2 stykker! Pass dere for dem, de bare peiser på og bryr seg ikke alltid om hva som foregår rundt dem! Sitér dette innlegget Link to post
RR Zorah Svart 13.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2015 Ikke lenge igjen nå.. passerer Lurøyane Sitér dette innlegget Link to post
RR Zorah Svart 13.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2015 Nå kommer hurtigbåtene imot dere snart, 2 stykker! Pass dere for dem, de bare peiser på og bryr seg ikke alltid om hva som foregår rundt dem! Der..takk for advarselen! Sitér dette innlegget Link to post
RR Zorah Svart 13.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2015 Nærmer oss..noen som vil ha noe fra IKEA? ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Hekkbølgebilde !! For oss hekkbølgefetisjfolk :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Skjær i sjøen Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Dette så helt nydelig ut! Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
RR Zorah Svart 13.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2015 Flytt deg lillegutt!!! Sitér dette innlegget Link to post
RR Zorah Svart 13.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2015 Trygt i havn! Takk for følget folkens..skriver litt mer etter en matbit Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Takk for turen! Det var kjekt å følge dere! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Takk for turen. Så steder der jeg selv var forbi på egen hentetur Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 15.August.2015 Del på Facebook Svart 15.August.2015 Gratulere med flott båt og takk for turen. Båten så meget flott ut. Håper dere får mange fine turer med den framover. Har selv hatt Byliner i 7 sesonger, og var godt fornøyd med den. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
RR Zorah Svart 15.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2015 Gratulere med flott båt og takk for turen. Båten så meget flott ut. Håper dere får mange fine turer med den framover. Har selv hatt Byliner i 7 sesonger, og var godt fornøyd med den. Takker så mye SoBo! Kan love deg det gav mer smak og jeg har allerede et par reiser i tankene ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.