Hulda Svart 18.August.2015 Del på Facebook Svart 18.August.2015 (redigert) I Gudruns tilfelle leste jeg det slik at det var dieselen som varmet opp kald aluminiumstank. Og om man eksempelvis bruker en tank om dagen, så blir det også en del utskifing av luft. Slik tobixen, endrer man forutsetningene, så endrer man også som regel resultatet. Nå har familien fem dieselbiler, og har hatt slike over flere år. Ikke vann eller dieseldyr på noen av dem. Og dieseltankene holder utetemperatur. Så der går det forunderlig nok bra. Selv om noen av bilene bruker et par tanker i måneden. Og er par av dem kan stå i månedsvis om vinteren, trykker på knotten, det starter og går. Slik er det også på Vestlandet har jeg latt meg fortelle. Men nå gidder jeg ikke å skrive mer om dette. Hulda har ikke problemet. Ikke har jeg dieseltank med luftsirkulasjon heller. Kun 1 stk 13 mm rør for utligning av trykk. Sånt blir det ikke mye sirkulasjon av. Redigert 18.August.2015 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skyhawk Svart 18.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2015 Er det noen som har erfaring med bruk av Enzytron (fåes bl.a hos seatronic) som forebyggende: http://www.seatronic.no/diverse-c-181/enzytron-drivstofftilsetting-p-4209 Motoren min er forresten en Mercruiser 2.8 (common rail) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.