Jump to content

forslag til instrumentpanel princess 33


Trond_77

Recommended Posts

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Det der så fantastisk flott ut!!Jeg skal ta mitt eget instrumentpanel nå i vinter.Kan du legge ut kontaktinformasjon til han kompisen din,evt sende meg en im...Tror han skal få seg en jobb av meg i vinter :thumbsup:

mvh.beuty of aqua

 

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Link to post
Share on other sites

Det der så fantastisk flott ut!!Jeg skal ta mitt eget instrumentpanel nå i vinter.Kan du legge ut kontaktinformasjon til han kompisen din,evt sende meg en im...Tror han skal få seg en jobb av meg i vinter :thumbsup:

Har laser i garasjen, så du trenger ikke dra helt til Stavanger........

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Som sagt, veldig bra, men den beste plassen for ein skikkeleg skjerm er no oppteken av instrumenter ein ikkje treng nistire på.  Det finnest andre plassar å montere dei på her og, om ikkje so i øynefallande. Men for dei som ikkje vil ha ein kartplottar/ekkolodd/radar er dette svært profesjonelt organisert. Måtte berre få peike på dette. Eg skjønar sjølvsagt at med to motorar vert her ofte trangt om plassen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...