Trond_77 Startet 15.August.2015 Del på Facebook Startet 15.August.2015 Noen som vil dele noen bilder av nyoppusset instrument panel Sitér dette innlegget Link to post
Trond_77 Svart 16.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2015 Har lyst til å bruke plexi . Noen som har meninger om det? Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 16.August.2015 Del på Facebook Svart 16.August.2015 Plexi kan bli fint det, men har du noen tanker om hvordan instrumenter du skal benytte, eller skal du benytte de du har nå? Sitér dette innlegget Link to post
Trond_77 Svart 16.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2015 I første omgang bruker jeg de jeg har . Fjerner ett par av de Sitér dette innlegget Link to post
Trond_77 Svart 6.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2015 Prøvekutt av det ene panelet med kryssfiner.Tar i bruk de gamle instrumentene da de fortsatt virkerMen hartengt på nye Faria eller Wema etterhvert.Er det noe annet som er bra og billigere ? Sitér dette innlegget Link to post
Trond_77 Svart 2.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2015 Valget ble sort 6mm plexi Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 2.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2015 Dette ble bra Trond _77! Hvor kjøpte du sort plexi og hva brukte du til å kutte med? Sitér dette innlegget Link to post
Trond_77 Svart 2.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2015 Takk for det, er ikke helt ferdig da :-) Plexi fikk jeg hos forus industri og fikk en kompis til å skjære og gravere i laserkutter Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 2.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2015 Dette ble bra kjempefint Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
beauty of aqua Svart 2.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2015 Det der så fantastisk flott ut!!Jeg skal ta mitt eget instrumentpanel nå i vinter.Kan du legge ut kontaktinformasjon til han kompisen din,evt sende meg en im...Tror han skal få seg en jobb av meg i vinter Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Kjetil1 Svart 2.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2015 Tenkte det samme. Å bli kompis med din kompis... Har planer om fornying av dash på den båten jeg skal hente. Og dette var jo et premieeksempel på flott fornying... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Trond_77 Svart 3.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2015 Satt i gang med panel til sikkringer okså (mye jobb) Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 3.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2015 Ser fantastisk proft ut det du gjør Trond!Kommer ikke over hvor flott det plexiglasset ser ut.Lykke til videre,og hold oss oppdatert Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Trond_77 Svart 3.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2015 Takk for det . Skal slenge ut bilder når jeg blir ferdig. Tar litt tid da mye av ledninger skal byttes Sitér dette innlegget Link to post
yamarin5150 Svart 3.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2015 Strøkent, ser fram til fortsettelsen, hvor kjøpte du plexien? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 3.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2015 Det der så fantastisk flott ut!!Jeg skal ta mitt eget instrumentpanel nå i vinter.Kan du legge ut kontaktinformasjon til han kompisen din,evt sende meg en im...Tror han skal få seg en jobb av meg i vinter Har laser i garasjen, så du trenger ikke dra helt til Stavanger........ Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Hokky Svart 3.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2015 (redigert) Tøft har planer om å bruke plexi/lexan selv, men nå må jeg få frest inn litt dekor og kanskje Redigert 3.Oktober.2015 av Hokky (see edit history) Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Fjordgubbe Svart 3.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2015 Veldig bra, men du kunne kanskje teke høgde for ein større kartplotter i ein slik stor båt. Men det har du sikkert tenkt på. Sitér dette innlegget Link to post
Trond_77 Svart 4.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2015 Hvor skulle jeg hatt alle instrumentene da? :-) Nei , jeg klarer meg fint med den jeg har Det er utrolig hvor mye ledningsnett fra tidligere eiere som ikke var i bruk Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 4.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2015 Som sagt, veldig bra, men den beste plassen for ein skikkeleg skjerm er no oppteken av instrumenter ein ikkje treng nistire på. Det finnest andre plassar å montere dei på her og, om ikkje so i øynefallande. Men for dei som ikkje vil ha ein kartplottar/ekkolodd/radar er dette svært profesjonelt organisert. Måtte berre få peike på dette. Eg skjønar sjølvsagt at med to motorar vert her ofte trangt om plassen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.