mikkson Startet 16.August.2015 Del på Facebook Startet 16.August.2015 har greid å dra girstanga ut av hakket sitt på undervannshuset til en suzuki dt 85 av eldre årgang... hvordan får jeg den ned igjen?? Sitér dette innlegget Link to post
Bestyreren Svart 16.August.2015 Del på Facebook Svart 16.August.2015 Du må nok ta ned undervannsbåter. Måtte hvertfall jeg, men dei var en Evenruder. Sitér dette innlegget Link to post
mikkson Svart 16.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2015 jeg har undervannshuset demontert... (fra motoren) Sitér dette innlegget Link to post
okw Svart 18.August.2015 Del på Facebook Svart 18.August.2015 Hei, har maken motor kjøpt i sommer, har problemer med å få den i revers da bare 'klikker'det og den hopper i gir forover når man starter og bruker spaken for oppvarming. Har du vært borti dette? Mistenker at tidligere eier har kanskje gjort det samme som deg da han byttet impeller. .. Sitér dette innlegget Link to post
Holger Danske Svart 14.Mai.2018 Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 Hei, fikk se nå det innlegget ditt om girstanga på DT 85. Kjøpte meg en brukt sånn en i vinter, tidligere eier fortalte at han hadde satt inn ny impeller. Noe som var sant, det han ikke fortalte noe om var at girstanga hadde blitt dratt ut av posisjon. Så da lurer jeg? Hvordan løste di problemet ?? Mvh Holger Danske ? Sitér dette innlegget Link to post
Holger Danske Svart 14.Mai.2018 Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 mikkson skrev On 16.8.2015 at 14.29: har greid å dra girstanga ut av hakket sitt på undervannshuset til en suzuki dt 85 av eldre årgang... hvordan får jeg den ned igjen?? Hei, er i samme situasjon akkurat nå jeg.. Hvordan ordnet det seg ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.