Jump to content

Trenger anbefaling av flink RIGG verksted/service i Stavanger.

Erik

Recommended Posts

Trenger å få skiftet forstagswire i rullesystemet mitt.

Tror jeg ender på å sette vekk hele jobben, men uansett trenger jeg hjelp til å skaffe Wire, samt terminere denne etter at den er trukket gjennom forstagsprofilen etc.

Jeg har hørt at det er litt både og med hvor seriøse enkelte aktører er i den bransjen, og siden dette er en kritisk komponent ønsker jeg å ha flinke fagfolk på jobben.

Er det noen som tør anbefale noen som de har god erfaring eller har hørt godt om her i distriktet ?

Alternativt noen man bør skygge unna ?

Så langt har jeg kun funnet at det er to lokale aktører å velge mellom. Er det flere tro ?

De jeg har funnet så langt er ShipShape og ABC Båtservice.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Hva slags rullesystem har du? Furlex bruker Sta-Lok terminaler i rullen på de fleste av modellene sine. Hvis det er tilfellet for deg er det ikke allverdens jobb å fikse dette trygt å greit selv, når du har fått en wire med overlengde og riktig terminering av toppen. Uansett er det vel vanskelig å terminere en wire med pressfit etter at den er tredd igjennom en forstagsprofil?

Skal du få noe arbeid utført innen du røsker av deg alt håret i frustrasjon over lang ventetid og brutte avtaler velger du Ship Shape framfor alternativet :wink: Alternativet er også dyktig faglig, den skal han/de ha, men beregn i så fall god tid og belag deg på å purre en del ganger før arbeidet blir gjort. Det har dessverre blitt min og flere jeg kjenner sin erfaring.

• 1 måned senere...

Hmmm.

Betyr det i klartekst at jeg egentlig bare bør avvikle dialogen med dem, og heller få Ship Shape til å hjelpe meg når de får tid ?

Sålangt er det jo heller ikke skjedd stort, selv om vi har holdt på siden August....

Hadde vært OK å fått det i orden før vinterstormene setter inn kanskje ...

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...