Macbrutus Startet 24.August.2015 Del på Facebook Startet 24.August.2015 Hei Er det noen som har et forslag til et bra og seriøst firma(er) som utfører års service for en Mercruiser 3.0 (Innenbords) i Sør-Trøndelag? Dette er min første sesong som båteier, og derfor ikke spesielt erfaren. Alle forslag og kommentarer mottas med stor takk. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 24.August.2015 Del på Facebook Svart 24.August.2015 Tror industri og marinediesel i fjordgata tar service på mercruiser. Men ikke sikker på om de bare selger deler. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
-morten- Svart 24.August.2015 Del på Facebook Svart 24.August.2015 Tevik mekk verksted bruker jeg på min Mercury, han er meget flink og serviceinnstilt men det er ikke i byen da! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Båttransport D5L Svart 24.August.2015 Del på Facebook Svart 24.August.2015 Tor båtservice A/S Tlf:97790932 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.