takstein Startet 27.August.2015 Del på Facebook Startet 27.August.2015 Hei.Har en Raymarine c95 med navionics kart. I følge Raymarine skal man kunne benytte C-map - kart på denne hvis man har nyeste software (hvilket jeg selvfølgelig har :-)) Om bord har jeg også en PC fra 19-brødmangel med C-map. Jeg er mer fornøyd med den enn med c95. For det første befinner båten seg nederst på displayet, ikke midt på, som på c95 (Hva som er passert er jo uinteressant. Kaster bort halve displayet på c95 på dette). På PCn har jeg også en projeksjonslinje foran båten, slik at jeg får en høvelig pekepinn på om kursen går dit jeg har tenkt meg. Hvis noen vet om man kan få endre ddisse to innstillingene på c95, vil det være midt i blinken! Eller vil jeg gjerne høre om noen har erfaring med C-map på raymarine c95/c97/c127/e127 eller tilsvarende. I samme forbindelse skal det nevnes at jeg er forholdsvis ny på dette, og når jeg ser på C-map utvalget, skjønner jeg ikke helt hva som er hva! :-) Hvis noe er uklart, skal jeg oppklare det :-) Med vennlig hilsen KjetilAK Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.