Jump to content

Båter i sjøen 2015 - skal dere dit?


Gew77

Recommended Posts

Jeg tenkte å ta meg en tur inn på lørdagen. Først og fremst for å se på 270 hk til Hyundai som skal være utstilt. Har store planer om å putte denne inn i skuta etterhvert, så det blir spennende å se den live:)

 

Ellers blir det å drømme litt som vanlig, spesielt ved Marex sin stand:)

Følg vårt båtliv her:

https://www.facebook.com/batlivet

Link to post
Share on other sites

Tror ikke jeg drar. Er ikke på jakt etter båt, og vil ikke skape noen kunstige behov ved å se på alt som er nytt, skinnende og vakkert. Resultatet i så fall blir bare at jeg blir misfornøyd med det jeg har, fordi jeg ser hva som finnes av alt som er nyere og bedre. Hadde det vært utstilt utstyr så kanskje, men dette er jo en messe med fokus på båten, ikke løse duppeditter jeg kan kjøpe og installere selv.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Båtens Verden skulle brukt Astor som stand på messen, men arrangøren vil ha nye salgsbåter på utstillingen. Dermed blir det gjestehavn i Frognerkilen for oss og ferje inn. Litt synd egentlig at det ble slik. Kunne blitt en fin møteplass for BO-folket.

Men innover skal vi.

Vi har stand på brygge 10. , Båtkanalen også.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Jeg tenkte å ta meg en tur inn på lørdagen. Først og fremst for å se på 270 hk til Hyundai som skal være utstilt. Har store planer om å putte denne inn i skuta etterhvert, så det blir spennende å se den live:)

 

Ellers blir det å drømme litt som vanlig, spesielt ved Marex sin stand:)

 

Enig, den 270 HK motoren til Hyundai er jeg også veldig spent på og drar dit nesten kun for å se på den, har laget en skikkelig oversikt over aktuelle motorer jeg planlegger å sette inn, og det er et unektelig faktum at Hyundai kommer veldig bra ut når man får sammenlignet i forhold til mye annet.

 

Skal se på Steyr hos Univa også, bra men dyrt.....

Link to post
Share on other sites

Da ser et ut som vi får plass på samme brygge som Flemming på brygge 7. Vi kommer inn på torsdag og blir til lørdag, event. søndag. Vi er på messen for å dekke nyhetene, men også for å prate med kjentfolk og andre som stikker bortom. Synd det er meldt så vekslende vær. Fredag og søndag ser best ut på YR. 

Evergood serveres for de som ønsker det!


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...