Jump to content

Båter i sjøen 2015 - skal dere dit?


Gew77

Recommended Posts

Jeg fikk mail fra RS

 

 

Skandinavias største flytende båtmesse

 

 

Båter i sjøen er like om hjørnet, og fra 3.-6. september kan du se mer enn 260 båter og over 50 utstyrsleverandører på Aker brygge.

 

 

 

 

 

 

 

Medlemstilbud på inngangsbilletter til deg som RS medlem:
Voksen: Kr 70 (ordinær pris kr 120)
Barn fra 12-16 år: Kr 40 (ordinær pris kr 60)
Ta med deg medlemskortet eller dette nyhetsbrevet, og vis det når du kjøper billett, for å få din rabatt på Båter i sjøen.

Velkommen til Aker Brygge 3.-6. september!

Les mer om Skandinavias største flytende båtmesse >>

 

 
Link to post
Share on other sites

Fikk os en tur i dag. Mye fint å se på :-) Traff på endel kjente fjes, og det ble en hyggelig kaffepause ombord i Astor også :-)

 

Jeg og kompis gikk på liten smell på Raymarinestanden med nye eS128 hybrid touch med CHIRP (til H).

Bytter ut c127'en jeg har nede.

 

 

1441465935.jpg

 

1441466071.jpg

 

Klar til levering om et par uker :-)

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Var en tur innom messa i dag. Mye fint å se på, men vi angrer fortsatt ikke på fjorårets kjøp  :wink:

Stod litt ved Heitmann og observerte mange som var innom og kikket på båten min. Var også innom Raymarine og kikket på nyhetene. Min e127 får nok duge et par år til. Møtte en kompis som var ute på kjøper'n. Ble med han rundt og kikket på Marex 320 AC, Sealine S330 og Saga 325. Tror nok han ender opp med en Marex  :giggle:

Var en tur bortom Astor, men han var ikke "hjemme".

mvh kjeros
-
Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS

Link to post
Share on other sites

Vi rakk en kjapp tur innom messa i dag før landskap på Ullevål. Jammen ble ikke min bedre halvdel mektig imponert og følte seg veldig hjemme i en lekker motorbåt på brygge 13. Både Bavaria og Sealine kom til kort mot NC11!

 

:giggle:  :giggle:

Du kunne jo spurt Heitmann om å få kjøre den til Drøbak etter messens stengetid.

mvh kjeros
-
Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS

Link to post
Share on other sites

Var innom igår. Er som vanlig imponert over Marex sine AC båter og nykommeren 375. Synes de har noen geniale løsninger, satser på lottokupongen til helga;)

 

Ellers fikk jeg vært innom standen til Telemark Trade og fikk sett på Hyundai motorene. Sikler veldig på 270 hk, så det var fint å få tatt en prat rundt den:)

Følg vårt båtliv her:

https://www.facebook.com/batlivet

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...