Jump to content

Tohatsu 8 hk 2 takt, tydelig kontrollstråle, men lite kjølevann


sunnmøre

Recommended Posts

Har ein kjekk Tohatsu 8 hk -totakter.

 

bilde

 

Kjølevatnet kjem tydeleg ut kontrollhullet (skvallerrøret) Derimot kjem det svært lite ut av kylvattenutslepp. Såg ein annan identisk motor, den hadde kraftig stråle også frå dette holet. Har også opplevd at det kjem ei svær sky av damp ut av dette holet. motoren fungerer ellers fint. Nokon som har tankar om lite vatn og damp frå "kylvattenutslepp"?

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Jaja, var eigentleg det eg rekna med. Kjøpte motoren brukt for nokre år sidan, ikkje sikkert at den har fått stellet han burde ha. Kontrollstrålen er fin, men den er vel berre ein indikasjon på at impeller (ny) fungerer? Får prøve med systemrens, viss ikkje det fungerer så blir det å plukke av toppen til vinteren. Ser elles at termostaten sit under toppen på denne motoren, så får sjekke denne samtidig.

Link to post
Share on other sites

Du behøver ikke å ta av toppen, bare ta motoren ut av "understellet".  Ihvertfall er det slik  på min 8HK Mariner. De er rimelig like de små søte :-)

Kjølekanalene er frest ut imellom de 2 kompentene

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...