Haukefer Startet 18.September.2015 Del på Facebook Startet 18.September.2015 Hei. Står en 2qm20 i båten min,når den er i fri fikk jeg vertfall 3000rpm, i gir får jeg maks 1800rpm. På fullt pådrag ryker det en del sort røyk, noen som har en formening av hva det kan ver? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 18.September.2015 Del på Facebook Svart 18.September.2015 Tett luftfilter, groe, for stor propell, utslitt motor, treghet i drivverk, tauverk i propellen, deffekt drivstoffdyse, feil tenning, feil justerte ventiler, feil på drivstoffpumpe. Tja... bare å begynde å leite, dette var bare noe av forslagene. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 18.September.2015 Del på Facebook Svart 18.September.2015 Trenger jo ikke å ta helt motet i fra folk Sitér dette innlegget Link to post
Haukefer Svart 18.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2015 Såpass ja. Får vell bare begynne i en ende da :-) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 18.September.2015 Del på Facebook Svart 18.September.2015 Trenger jo ikke å ta helt motet i fra folk Hehe... Men han spurte, jo... Eg svarte bare etter beste evne, kan ikkje gi nåke konkret svar uten å ha sett motoren selv. Men tipset er å starte med det enkleste, og jobbe seg oppover. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 18.September.2015 Del på Facebook Svart 18.September.2015 Begynn i den billige enden, plukk av filteret og se om motoren friskner til da. Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 18.September.2015 Del på Facebook Svart 18.September.2015 Den er sikkert grodd under. Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Haukefer Svart 18.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2015 Vet båten var på land i Mai (jeg kjøpte den selv i August). Skal teste uten filter imorgen, godt mulig det ikke har blitt bytta på en stund :-) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 19.September.2015 Del på Facebook Svart 19.September.2015 Her er hva som var i luftinntaket på min..... Sitér dette innlegget Link to post
Haukefer Svart 19.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2015 Wow.. Gleder meg litt til å se hos meg nå :p Håper det er så enkelt som det. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 19.September.2015 Del på Facebook Svart 19.September.2015 Har du vridbar propell på denne? Isåfall fall kan den stå på for mye vridning. Sitér dette innlegget Link to post
Haukefer Svart 19.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2015 Ikke vridbar nei. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.