AndersReve Startet 1.Oktober.2015 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2015 I dag skulle teinene settes, men min til nå veldig stabile Leyland som har hostet seg i gang ukentlig siden jeg kjøpte den i mai, ga ikke antydning til "gnist". Det er 15 grader ute og den har stått i under én uke. Når jeg gløder trekker den strøm. Hvordan ville du feilsøkt? Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 1.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2015 Sjekk at stopp hendelen er helt tilbake. Kan det være luft i dieseltilførselen. Har du prøvd å lufte. Tette dieselfilter ? Helt sikker på at glødinga fungerer. Har du en slik glødeannretning i innsuget som brenner med lys lue, kan du ta av luftfilteret og se om det brenner. "Spreke" nok battereier. Sjekke kobling på starteren. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
hegra Svart 1.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2015 Litt smått med opplysninger her. Leyland er ofte det samme som er bedre kjent som BMC. I tillegg til det som allerede SoBo har nevnt ville jeg prøvd å pumpe med håndpumpa rett før start. Dieselen kan sige tilbake til tanken når den har stått ei stund, og da kan den være nokså håpløs. Kan jo være håndpumpa(fødepumpa) også, men det bør du merke hvis du prøver å lufte den. Sitér dette innlegget Link to post
AndersReve Svart 2.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2015 Takk sjekker dette. Ja Leyland BMC ;) Sitér dette innlegget Link to post
AndersReve Svart 26.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2016 Dette var forøvrig stopphendelen som hadde hengt seg opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.