Jump to content

Hva gjør dere med flybridgen under presenningen i opplag ?


Worry II

Recommended Posts

Om et par uker skal båten under vinterburkaen. Jeg har kjøpt nytt presenningsstativ og presenninger, men lurer litt på hva dere andre gjør med følgende:

 

Har dere kalesjen til flyen på under presenningen, eller må dere ha en støtte for topdrageren til stativet der ?

Hva gjør dere med kantene på plexiglasset ? Tenker på slitasje både på plexiglass/kalesje/presenning og targa.

Vil det evt bli for tett med kalesjen for flyen på ? Er jo noe fastmontert elektronikk her.

Link to post
Share on other sites

På toppen av plexiglasset er det en rørprofil. Så jeg benytter rørisolasjon både her og på griperekken på flybridgen. Der det er fare for at presenningen gnager på fly, legger jeg på bobleplast. Ellers så tar je ned løse møbler for å frigjøre plass ti støtte for pressenningsstativet. Om du har teak på FB dekket bør presenningen være tett, ellers kan du få frostskader og sopp om teaken ikke er behandlet

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...