index Svart 7.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2016 Kom på en ting: Hva med sånne svarte skumplater som blir brukt til innreding av transportkasser etc? Disse er halvmyke, lette og enkle å kutte/tilpasse. De må dekkes med noe, for eksempel kraftig presenningsduk. Noe å tenke på? Jeg vet ikke hva produktet heter, Minner om isopor men er seigere. Jeg har tidligere kjøpt mye av disse fra RUFO Produkter Noe sånn som dette kanskje?http://rufo.no/products/50-mm-plastazo Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
mæjus Svart 10.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2016 Kom på en ting: Hva med sånne svarte skumplater som blir brukt til innreding av transportkasser etc? Disse er halvmyke, lette og enkle å kutte/tilpasse. De må dekkes med noe, for eksempel kraftig presenningsduk. Noe å tenke på? Jeg vet ikke hva produktet heter, Minner om isopor men er seigere. Jeg har tidligere kjøpt mye av disse fra RUFO Produkter Noe sånn som dette kanskje?http://rufo.no/products/50-mm-plastazo Hvis jeg ikke tar feil så er dette ethafoam. Har sjekka pris på det også hos ett firma i Oslo. Og det kosta desverre skjorta? men uansett takk for tipset☺ Sitér dette innlegget Ingeniører designer....og mekanikere forbedrer. Link to post
Passasjeper Svart 28.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2018 kom over disse bildene: Sitér dette innlegget Link to post
PerUlv Svart 28.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2018 Imponerende & inspirerende jobb. Håper TS får/ har fått til noe lignende. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2018 Det der så meget bra ut! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Dag Larsen Svart 19.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2024 og hvordan gikk dette da?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.