AnetteAsp Startet 13.Oktober.2015 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2015 Jeg jobber med en tekst om trebåtbygging. I den forbindelse trenger jeg å komme i kontakt med en kunnskapsrik person som kan fortelle meg alt jeg trenger å vite om trebåtbygging, trutning, og de generelle prosessene rundt det å bygge en båt helt selv. Det er en stor fordel hvis du også har gode historier på lager, som kan brukes i teksten. Hvis det er deg jeg beskriver, så ta kontakt på mail: anette@inplace.no. På forhånd tusen takk! Mvh Anette H. Asp Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 13.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2015 Jeg jobber med en tekst om trebåtbygging. I den forbindelse trenger jeg å komme i kontakt med en kunnskapsrik person som kan fortelle meg alt jeg trenger å vite om trebåtbygging, trutning, og de generelle prosessene rundt det å bygge en båt helt selv. Det er en stor fordel hvis du også har gode historier på lager, som kan brukes i teksten. Hvis det er deg jeg beskriver, så ta kontakt på mail: anette@inplace.no. På forhånd tusen takk! Mvh Anette H. Asp Ville sjekket på Isegran i Fredrikstad, de driver med trebåter. http://www.maritime-center.no/ ---------------- Hvordan kan man hete noe så dumt som "maritime-center" forresten..? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2015 Og du finner mange opplysninger i denne bloggen om bankskøyta i Ålesund Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
AnetteAsp Svart 14.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2015 Tusen takk, da prøver jeg det! :) Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 14.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2015 Her finner du en liste over mange trebåtbyggere. http://www.jul-nielsen.no/TrebatbyggerieriNorge.html Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
spk Svart 14.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2015 Sjekk www.kysten.no Ta evt kontakt med Forbundet Kysten i Oslo og du får nok mange forslag (kanskje noen gode historier på direkten også..). Sitér dette innlegget Link to post
AnetteAsp Svart 16.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2015 Herlig! Takk! :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 16.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2015 Mange gode forslag, men jeg tror jeg holder en knapp på tipset til Pinkvin lenger opp. Det er mange som driver med trebåter, men der driver de proffesjonelt på heltid. Ikke mange andre steder som gjør det lenger Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.