KEO Startet 22.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2005 Satte opp masten idag etter at det i vinter har vært veldig mye fokus på en motor som trengte nødhjelp. Da viser det seg at et av stagene til riggen er nesten gått helt av. Burde sett dette i høst, men det gjorde jeg ikke. Er takknemlig om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i nytt i Fredrikstad distriktet. Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 23.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2005 Det er bare å ringe en av seilmakerene, for eksempel Espen hos elvstrøm sobbstad han hjelper deg garantert. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 23.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2005 Ring ned til Martin på Topp Fritid 69138150, eller mail martin@toppfritid.no (det er Espens bror, og di har egen rigg verksted) Sitér dette innlegget Link to post
KEO Svart 25.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2005 Takk for svar, det viste seg at Topp fritid sendte jobben til tønsberg. Siden jeg jobber i Oslo prøvde jeg en annen løsning. Ringte Kjell Inge Heiberg ved UK Sails ved Aker brygge. Han fikset jobben på en dag! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.