KEO Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Satte opp masten idag etter at det i vinter har vært veldig mye fokus på en motor som trengte nødhjelp. Da viser det seg at et av stagene til riggen er nesten gått helt av. Burde sett dette i høst, men det gjorde jeg ikke. Er takknemlig om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i nytt i Fredrikstad distriktet. Quote Link to post
seilbåt Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Det er bare å ringe en av seilmakerene, for eksempel Espen hos elvstrøm sobbstad han hjelper deg garantert. Quote Link to post
joelle Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Ring ned til Martin på Topp Fritid 69138150, eller mail martin@toppfritid.no (det er Espens bror, og di har egen rigg verksted) Quote Link to post
KEO Posted May 25, 2005 Author Share Posted May 25, 2005 Takk for svar, det viste seg at Topp fritid sendte jobben til tønsberg. Siden jeg jobber i Oslo prøvde jeg en annen løsning. Ringte Kjell Inge Heiberg ved UK Sails ved Aker brygge. Han fikset jobben på en dag! Quote Link to post
Recommended Posts