Jump to content

Erfaringer med Victron BMV 700 batterimeter


KARILLA

Recommended Posts

Jeg kjøpte et slik av J Becker til en grei pris i våres, og har nå testet det i løpet av sesongen. Meget lett å montere og godt at man kan progarmmere parameterne selv. Gir meg all den info jeg trenger.

Hvis jeg skulle være ekstremt pirkete, er det eneste negative at man kun får opp ett parameter i displayet av gangen. Plasser det derfor på et lett tilgjengelig sted når du skal trykke på knappene.

Link to post
Share on other sites

Jeg er meget godt fornøyd med Victron. Og at den kun viser en ting om gangen, er helt greit. Det instrumentet viser er jo ikke noe en sitter og glor på hele tiden.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Irriterende at man mister historikken visst man kobler ifra batteri. 

 

Men, man kobler vel ikke fra batteriet? (Bare om vinteren) Den er vel montert før hovedbryter?

 

Jeg opplevde at den mistet historikken når jeg startet med lite strøm på båten. (men nok strøm til start uten at den virket utladet) Og det er da du trenger historikk: når du har lite strøm og skal lade med motor.

 

Gerhard

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...