Jump to content

Hvordan prissette riktig ved salg?


Christensen

Recommended Posts

Heisann! Etter en litt laber sommerferie i båten så vender tankene om å selge tilbake oftere og oftere.

Barna blir større og uttaler oftere at de vil på annen ferie enn båtferie, tenker med meg selv at vi nå nærmer oss slutten av perioden med båtferie for en stund.

 

Har ikke peiling på hva båten er verdt, ser jo endel andre båter på Finn, men har jo ikke fletta peiling på hva de blir solgt for.

 

Min Skarpnes er på ingen måte original, derfor blir det litt kilent å sette pris på den!

 

Noen som gidder å ta seg bryet med å komme med noen hint og tips??

Blir ikke til å selge på land i vinter, så jeg har hele vinteren til å tenke meg om på!

https://baatplassen.no/i/topic/94376-skarpnes-30-sliten-innredning-oppgradering-på-gang/

 

Ronny

 

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Link to post
Share on other sites

Det er med stor tristhet jeg leser at du vil kvitte deg med det smykket av en båt, men det kan jo komme gode ting ut av alt.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med å prissette båten, men det forundrer meg ikke om du allerede har fått noen tilbud.

Oppussingstråden din må iallfall være et salgsargument av en annen verden.

Ønsker deg lykke til!

Link to post
Share on other sites

Evnen til å ha båtprosjekter er nok bedre enn evnen til å bruke båten!! Kan jo hende at iveren og lysten til å bruke den kommer tilbake, da er det jo dumt å selge, så jeg er vel i den berømte tenkeboksen!!

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...