Cral Startet 23.November.2015 Link til dette innlegget Startet 23.November.2015 (redigert) Hei, Jeg er overbevist om at jeg har lest om et selskap i Lillestrøm, eller rett utenfor? som dere anbefalte for å handle Glassfiber m.m. ettersom det var rimeligere. Men finner ikke det innlegget igjen. Hva heter dette selskapet?Og hva er det som er rimelig her?Er det hele pakken; Polyester, herder, gelcoat, glassfiber (både vevd og kuttet?)Eller var det bare noen produkter? Trenger jo noen meter med duk og noen kilo med både det ene og det andre snart, og er det andre steder som er billigere enn sea sea og biltema, eller samme pris men bedre service eller kvalitet, så går pengene mine den veien. Edit: admin: emnet burde kanskje vært: Glassfiber og polyester, hvor handle i Osloområdet? Carl Redigert 23.November.2015 av Cral (see edit history) Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
matthias Svart 23.November.2015 Link til dette innlegget Svart 23.November.2015 Hei, ikke Lillestrøm men prøv http://www.kompositthuset.no de er på Vøyenenga Matthias Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 23.November.2015 Link til dette innlegget Svart 23.November.2015 Biltema Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 23.November.2015 Link til dette innlegget Svart 23.November.2015 BT er vel ikke billige på glassfiber og polyester? Vet at du får kjøpt det der, og at BT er ei billigsjappe, men det er ikke ensbetydende med at alt de selger er billig. Når de selger produktene i små kvanta er det i utgangspunktet et hint om at kilospris er høy. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
zacroa Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Hei Tipper du tenker på SVAS Kjemi? Holder vel til på Fetsund. Han har gode priser og er en veldig hyggelig kar :) Kjøpte nettop 10kg epoxy av han, west skulle ha 1995,- for 6KG (5kg epoxy og 1 kg herder) Hos SVAS fikke jeg 10 Kg epoxy, 3,2kg herder, 10m 165g duk og 1 Kg bomullskutt for 2000,- Han selger vell stort sett til bedrift og har ikke noen form for nettside, men du finner telefonnr på google :) Vet ikke hva han har av ting, men tipper det uansett lønner seg å kjøpe det han har av han og resten ett annet sted. Eneste jeg ikke er så glad i, er den duken hans. Min erfaring er at den er lett å få rubdt profiler o. S. V, men også veldig lett å "forstyrre" når man har lagt den... Men det kommer helt ann på hva du skal støpe. Roar Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Det var billig ja. Sitér dette innlegget Link to post
zacroa Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Jepp, alltid under halv pris av West. Summen var riktignok 2235,50 , men fortsatt billig :) Sitér dette innlegget Link to post
Cral Svart 24.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Fetsund... Ok :)Høres ut som det rette stedet ja.Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
DieselDahl Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 (redigert) Sist jeg handlet av ham lå det på volla på Lillestrøm, men mulig han har flyttet? Uansett en kunnskapsrik fyr som både er hjelpsom og rimelig. http://tablet.1881.no/kjemikalier-og-kjemiske-varer-en-gros/kjemikalier-og-kjemiske-varer-en-gros-akershus/kjemikalier-og-kjemiske-varer-en-gros-fetsund/svas-kjemi-as_100357074S1/ Redigert 24.November.2015 av DieselDahl (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.