Guest Avmønstret# Startet 6.Desember.2015 Del på Facebook Startet 6.Desember.2015 Greit å utveksle informasjon om noe har skjedd. Det første jeg lurer på, noen som vet om et webkamera som dekker hele eller deler av området? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 6.Desember.2015 Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 Det er ikke webkamera på Padda Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 28.Februar.2016 Del på Facebook Svart 28.Februar.2016 Hiver inn tråden om nærmeste dieselfylling til Padda: https://baatplassen.no/i/topic/124552-fylle-diesel-ved-padda-oslo-hvor/ Og kan legge til at jeg tror det er dasstømmestasjon den greia som flyter midt uti der. Kanskje noen kan bekrefte/avkrefte det? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 28.Februar.2016 Del på Facebook Svart 28.Februar.2016 Ja, den flåta er for dasstømming. Sitér dette innlegget Link to post
Neslepaks Svart 15.Mars.2016 Del på Facebook Svart 15.Mars.2016 Noen på/nær Padda som har et sånt avdragerverktøy å låne bort? Jeg får ikke av rattet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.