Bisse Startet 13.Desember.2015 Del på Facebook Startet 13.Desember.2015 (redigert) Noen her som har en Colvic Trawler? Jeg kjøpte en på slutten sv sommeren, og kunne tenke meg å komme i kontakt med noen som har denne båten. Har bla opprettet en Facebook gruppe. Redigert 13.Desember.2015 av Bisse (see edit history) Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Lazyjack Svart 13.Desember.2015 Del på Facebook Svart 13.Desember.2015 Det ligger en slik i Bygdøy Alle Båtforening innerst i Frognerkilen i Oslo. Tror den heter Algeria, Allegria eller noe i den duren. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 13.Desember.2015 Del på Facebook Svart 13.Desember.2015 Og eieren bruker det samme nicket her inne Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
jeb Svart 14.Desember.2015 Del på Facebook Svart 14.Desember.2015 var det denne som lå tilsalgs i Drøbak. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Bisse Svart 14.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2015 Nei, den jeg har kjøpte jeg i Flekkefjord. Var og så på den i Drøbak. Tror den fortsatt er til salgs. Annonsen har gått ut på tid, men jeg har lagret den, se link: http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=62121257&ref=favorites&favoriteListId=2017931 Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
båt 45 Svart 15.Desember.2015 Del på Facebook Svart 15.Desember.2015 ble kjøpt på andabeløy :) Sitér dette innlegget Link to post
Ocean Queen Svart 16.Desember.2015 Del på Facebook Svart 16.Desember.2015 Gratulerer med fin Båt Bisse ! Du kan finne kontakt med flere som har denne båt typen i : NTK. Norsk trawler klubb. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 16.Desember.2015 Del på Facebook Svart 16.Desember.2015 Ligger vel en fire - fem Colvic trawlers i Oslofjorden. Flere er medlem av Trawlerklubben. Gå inn på Trawler.no og se der. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.