Jump to content

Sjøkart Mjøsa


T_A_J

Recommended Posts

Hei.

Jeg bruker Navionics på plotter, iPad og iPhone.

Hvis du bruker comunity layer?(usikker på stavelse) så kan du se opplysninger andre ha lagt ut, og du kan også legge ut opplysninger selv.

Alle merker og staker som finnes i dag er på kartet, også leden fra Minnesund til Eidsvoll.

Link to post
Share on other sites

Takker for svar :) 

 

Hvor er det best å anskaffe seg disse kartene? Har en komboímaskin (Plotter/ekkolodd) Som jeg ville hatt brikke på.. Eller er det bortkastet hvis jeg legger det inn på et nettbrett? 

Og hvilke app skal jeg laste ned for å få de kartene jeg er ute etter (Mjøsa)? Sikkert dumme spm men må ha det med teskje ettersom jeg er helt ny på dette.   :flag_bp:

Link to post
Share on other sites

Navionics til plotter kjøper du via nettsiden deres. Navionics til nettbrett laster du med via AppStore/ Google Play. Koster rundt 500 for app med innhold.

 

Ellers begynner Mjøskartet på dybdekart.no å bli ganske bra, særlig i de områdene det fiskes mye. Men for tilgang til det kartet forutsettes det at du bidrar med data. Til gjengjeld er det gratis.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...