Jump to content

plattform støyping til fairline phantom 37

Alf erik

Recommended Posts

Jeg har en ettermontert forlenget plattform på min båt (nærmeste båten).

To nesten like båter ved siden av hverandre (den lengst bort tror jeg er et par år eldre pga midtstillt hekkport, Ronja har hekkport på BB side).

Det er litt forskjell på hekken med forlenget plattform. Ankeret på Ronja går gjennom plattformen på SB side. Badestige på BB side.

http://www.fairlinephantom.no

bilde

bilde

Redigert av Dykker (see edit history)

Du får printe ut det bildet av båtene å henge i garasjen som motivasjonsbildet Alf Erik ?

Her ser du at taukassen på Ronja, bryter linjene litt så plattform ikke ser så udimensjonert ut ift resten av designet. Når du ikke har taukasse kan den fort VIRKE litt voldsom og "ettermontert" hvis den bygges veldig langt ut....

Smaken er som baken og dette blir kanonbra uansett ?

• 1 måned senere...

Det ble rene dansegulvet bakpå der. Blir flott med teak på. Du må justere båttypen også nå  :wink: ... Er vel blitt en Phantom 40...

Men skal du ikke ha stige i plattformen? Er du alene ombord og plutselig befinner deg ikke ombord, er det vanskelig å komme seg opp med våte klær uten stige...

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Stigen bler utrekkbar ligger under plattformen. Ja har støypt den i form er avstøyp fra orginal badeplattform til fairline, bilder av formen visser litt lengre oppe. Har bommet litt på profilen som vise på det eine bilde når plattformen er på båten, men heldigvis så jobbe eg som billakkere så det er ikke noen problem?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...