Alf erik Startet 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2015 Legge ut litt bilder under støyping av plattform til fairline phantom 37 Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 27.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 I gang med fin sparkling av formå til plattformen Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 27.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 27.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 feste branketter til plattform 4 stk Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Dette ser jo knall bra ut. Jeg skal igang med en tilsvarende jobb på min båt nå i vinter/våren, så kommer til å følge dette prosjektet. Kjør på med bilder og tekst. Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Komodo Svart 28.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2015 Dette skal vi følge med på Legg gjerne inn litt mer utfyllende forklaring på hva du gjør samt hvordan og hvorfor Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Baracuda Svart 28.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2015 Dette ser spennende ut. No har du også mulighet til å felle ned Ankeret sånn at det ligger under plattformen. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 28.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2015 (redigert) Jeg har en ettermontert forlenget plattform på min båt (nærmeste båten). To nesten like båter ved siden av hverandre (den lengst bort tror jeg er et par år eldre pga midtstillt hekkport, Ronja har hekkport på BB side). Det er litt forskjell på hekken med forlenget plattform. Ankeret på Ronja går gjennom plattformen på SB side. Badestige på BB side. http://www.fairlinephantom.no Redigert 28.Desember.2015 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 28.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2015 Det er den som ronja har ut på som ska få plattform ? er en 95modell. Bilde er fra sommer ferien ? Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 28.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2015 Du får printe ut det bildet av båtene å henge i garasjen som motivasjonsbildet Alf Erik ? Her ser du at taukassen på Ronja, bryter linjene litt så plattform ikke ser så udimensjonert ut ift resten av designet. Når du ikke har taukasse kan den fort VIRKE litt voldsom og "ettermontert" hvis den bygges veldig langt ut.... Smaken er som baken og dette blir kanonbra uansett ? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 28.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2015 Jupp, verden er ikke stor. Da kjenner du Ronja godt Alf erik, og Andresh kjenner henne enda bedre! Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 30.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2015 Støpe arbeid påbegynt Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 30.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2015 Du må skriva mer Foyt! Mer tekst ... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Nero II Svart 31.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2015 REM hadde en kjempefin tråd for et par-tre år sida om da han gjorde tilsvarende jobb på sin båt. Skulle tro der var noen tips å hente. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 20.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 20.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 noen bilder fra fin pussen og grunningen på plattformen Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 20.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 Dette ser kjempeflott ut. Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 20.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 Ja det komme seg tar tid, ska prøve den på båten i løp av ukå før eg lakkere den og legge på flexi teak. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 20.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 Den sprøyteboksen skulle jeg hatt for å lakkere targabøylen ila uka ;-)... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Alf erik Svart 22.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Fekk prøvd plattformen på idag, litt fin justering igjen så er den klar til lakk og teak ? glede meg til den er ferdig Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Det ble rene dansegulvet bakpå der. Blir flott med teak på. Du må justere båttypen også nå ... Er vel blitt en Phantom 40... Men skal du ikke ha stige i plattformen? Er du alene ombord og plutselig befinner deg ikke ombord, er det vanskelig å komme seg opp med våte klær uten stige... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Komodo Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Imponerende resultat! Men du er sparsommelig med beskrivelser (for å si det mildt). Har du støpt den i en form, eller hva har du gjort? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Alf erik Svart 23.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2016 Stigen bler utrekkbar ligger under plattformen. Ja har støypt den i form er avstøyp fra orginal badeplattform til fairline, bilder av formen visser litt lengre oppe. Har bommet litt på profilen som vise på det eine bilde når plattformen er på båten, men heldigvis så jobbe eg som billakkere så det er ikke noen problem? Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 (redigert) Då er den lakkert og klar for teak, og det nya leketøye som ska få stå oppå er bestillt ? Redigert 25.Februar.2016 av Alf erik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Kjempe flott. Blir en helt ny verden med en slik platting. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.