Pettern1972 Startet 1.Januar.2016 Del på Facebook Startet 1.Januar.2016 Godt nytt år kjære båtvenner. Da åpner vi slusene igjen.BAATPLASSEN.NO ØSTFOLDTREFFET 2016Sted: Sand Marina, SpjærøyDato: 17-19 juni 2016Vi kjører i gang med vårt første lille jubileum. Våre enkle planer for 5 år siden har etter hvert vokst litt, og vi skal i år feire 5 år. Det vil bli loddsalg, kåringer og aktiviteter for store og små redere og rederinner.For mere info om Sand Marina, se deres hjemmeside sandmarina.noFor påmelding, send ditt navn, telefonnummer, brukernavn på baatplassen.no, båttype, lengde og bredde til:post [at] ostfoldtreffet.netPåmeldingsfrist: 1 mai 2015MRK: KUN FOR MEDLEMMER AV BAATPLASSEN.NO Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Kenneth 81 Svart 1.Januar.2016 Del på Facebook Svart 1.Januar.2016 Da er mail avsendt i år ig. Kan jo ikke gå glipp av jubileet! Gleder meg som en unge allerede! Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Pettern1972 Svart 1.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2016 Sier bare en ting jeg, få opp farta om dere vil ha plass, dette går unna... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Galeon 33 fly Svart 1.Januar.2016 Del på Facebook Svart 1.Januar.2016 Da er Mail sendt Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 2.Januar.2016 Del på Facebook Svart 2.Januar.2016 Har sendt mail jeg også -i år skal ingenting stoppe meg! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pettern1972 Svart 2.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2016 Det er bra Pequod. Passert 50 påmeldte nå Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bonus Svart 2.Januar.2016 Del på Facebook Svart 2.Januar.2016 Da var det 52 Sitér dette innlegget Link to post
Ivardraco Svart 2.Januar.2016 Del på Facebook Svart 2.Januar.2016 påmeldt Sitér dette innlegget Link to post
bergan01 Svart 2.Januar.2016 Del på Facebook Svart 2.Januar.2016 Er dette noe som kun er for de "større" båtene eller er man velkommen med noe smått også? :) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 2.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2016 Bergan:her er alle velkommen. du må gjerne komme i en badebåt fra biltema om du vil. om du kommer med danskebåten må du sannsynligvis ligge på svai. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Marida Svart 3.Januar.2016 Del på Facebook Svart 3.Januar.2016 Påmeldt Sitér dette innlegget Link to post
bergan01 Svart 3.Januar.2016 Del på Facebook Svart 3.Januar.2016 Bergan:her er alle velkommen. du må gjerne komme i en badebåt fra biltema om du vil. om du kommer med danskebåten må du sannsynligvis ligge på svai. Haha, perfekt! Tenkte det kunne være et fint mål å rekke å bli ferdig med prosjektet til dette, siden det ligger i passe avstand fra Kråkerøy Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 3.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2016 Send meg en mail med data på båten, så ser vi hva vi får til. Har som regel noen mindre plasser igjen når treffet nærmer seg se. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Wandalen Svart 8.Januar.2016 Del på Facebook Svart 8.Januar.2016 Supert! Holder på med nok et prosjekt, en Fjord 21DC. Regner med at jeg blir ferdig. Har egen båtplass På Sand Marina, så noen båt mål fra meg trengs nok ikke. ~S~ Wandalen Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 1.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2016 Fredagens underholdning er sikret. Da får vi besøk av 2 trivelige fyrer, nemlig Erik Mogeno og hans gode venn Kalle ....Dere husker dem kanskje fra "Norske talenter"? Hvem vet, kanskje han har med seg noen flere venner også . Sjekk ut Eriks hjemmeside: erikmogeno.com Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Pettern1972 Svart 25.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2016 Det er trangt om plassene, så om noen av dere som er påmeldt vet at dere ikke kommer allikevel, blir jeg ille glad om dere gir meg beskjed om det. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Pequod Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Jeg kommer! Med rederinnen. Men har ikke fått noen epost ennå om hvor jeg skal ligge? Helst longside. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
TerjeØ Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Hmm jeg har nylig blitt medlem her på baatplassen.no Så denne posten har jeg ikke sett før nå ? Åssen er det igjen med plasser? Hva koster det? Hvor betaler jeg? Utrolig morsomt at det blir arrangert slike ting her ? Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Jeg kommer! Med rederinnen. Men har ikke fått noen epost ennå om hvor jeg skal ligge? Helst longside. Bryggeplanen kommer som regel i løpet av siste uka Pequod, så hold an litt så er den der man/tirsdag tenker jeg. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Pequod Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Bryggeplanen kommer som regel i løpet av siste uka Pequod, så hold an litt så er den der man/tirsdag tenker jeg. Da skal jeg være tålmodig! Det blir starten på årets første Sverigetur og for den første båtferien sammen med rederinnen, så vi gleder oss masse! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
TerjeØ Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Så ingen ledige plasser? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 TerjeØ, send en mail til post@ostfoldtreffet.net, kan være at noen har meldt avbud, og at det er mulig å få plass. Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 https://www.facebook.com/groups/ostfoldtreffet/?fref=ts du kan også gå inn her å spørre TerjeØ Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
TerjeØ Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 (redigert) Så, Åssen var det med plasser? Kan godt ligge på svai, har gummibåt som jeg kan komme inn med. Ops, fikk se side 2 nå haha. Takker for svar ? Redigert 10.Juni.2016 av TerjeØ (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 10.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Send meg en epost terje, post@ostfoldtreffet.net , så skal jeg se hva jeg får til. Bryggekart blir sendt ut i helgen etter siste finpuss Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.