Jomes Startet 26.Januar.2016 Del på Facebook Startet 26.Januar.2016 Hei igjen. Har en eldre Garmin GPSMAP modell 2006 C. ( Se bilder under) Skulle hatt tak i kart over østfold kysten. Dette er Garmin bluechart. Pr nå sitter jeg med kart over TRONDHEIM - TROMSØ - MEU053R. Noen som kjenner til denne kartplotteren ? Er det innebygget antenne til den ? Eller hva trenger jeg av utstyr, og hvor kan jeg finne dette. Også har jeg en GSD20 Sounder Module. (ekkolodd) som hører til. Jeg har behov for å vite litt mer om denne typen, muligheter for å få tak i Kart. Mulig det finnes en slags kortkonverter fra mitt gamle minnekort der ute, eller at noen sitter med kart over østfoldkysten til denne. Jeg vet det finnes mange dyktige sjømenn her inne , så håper på god hjelp. Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Scand Baltic Svart 26.Januar.2016 Del på Facebook Svart 26.Januar.2016 Ligner på den første plotteren jeg kjøpte, lurer på om det var rundt 10-11 år siden. Min hadde kun ekstern antenne. Var egentlig veldig fornøyd med den. Hvor du får tak i kart nå, aner jeg desverre ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 26.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2016 Og er det noen som har en slik konverter til minnebrikken ? fra bluechart brikke til usb ? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Jomes Svart 7.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2016 Hei. da har jeg fått kjøpt kartbrikke så den saken løst seg. Spørsmål nummer 2 blir da følgende, jeg har ei gps antenne som heter DGPS212, jeg lurer da på om jeg kan bruke denne til min eldre Garmin 2006C? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.