Komodo Svart 24.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2017 Prosjektet er godt i gang, se link til tråden i signaturen min. Men jeg har ikke gjort noen videre eksperimenter angående vedheft med polyester på epoxy. Har egentlig gjort på en slik måte at vedheften ikke har all verdens betydning. Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lenasmartin20 Svart 1.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2017 Jobbet for noen år siden på Norsafe, som lager livbåter. På de store 40 og 50 fots stupbåtene lagde vi dørene av karbonfiber og vevde glassfibermatter. Karbonfiberen ble lamineret med epoxy men glassfiber lagene mener jeg ble lamminert med standard polyester! Kan være tenkelig at det var vinylester, men tror det var polyester. Link to post
Mulligan Svart 4.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2017 Lenasmartin20 skrev On 1.12.2017 at 13.23: glassfiber lagene mener jeg ble lamminert med standard polyester! Flammehemmende vil jeg tro. Link to post
Lenasmartin20 Svart 4.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2017 Til info, så ble hele båten laget i polyester.... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn