Solux24 Startet 8.Februar.2016 Del på Facebook Startet 8.Februar.2016 Driver å leter etter våt-eksosslange som er 55 mm innveding da det er dette eksosbendet på motoren min er laget for. Hydroscand kunne bestille fra levrandøren men da måtte jeg kjøpe en hel trommel (30 meter) som blir ganske dyrt . Ser at Biltema har fleksible rustrfrie ståleksosslanger (for bil) i 55 mm kunne jeg brukt dette eller vil Saltvannet ødlegge den i løpet av kort tid? Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 8.Februar.2016 Del på Facebook Svart 8.Februar.2016 Det må da vel være mye lettere å lage seg en overgang og sveise på motoren, slik at du kan bruke en standard slange.......? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 8.Februar.2016 Del på Facebook Svart 8.Februar.2016 Tess har 58mm 2 1/4 " Vesuflex Båteksos 12612-36 Og med denne 32012-60 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Tjorven III Svart 8.Februar.2016 Del på Facebook Svart 8.Februar.2016 Dette er spesial dimensjon for vp. De har hos vp forhandlere Sitér dette innlegget Link to post
Solux24 Svart 10.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2016 tusen takk da skal jeg høre med la-sa i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.