Fixman Startet 16.Februar.2016 Del på Facebook Startet 16.Februar.2016 Hei, Har demonert varmeveksleren på min Yanmar 4jh-te motor. Denne er demontert og skal få seg en runde i et slags syrebad(systemrens). Frostvæske skal byttes fra blå til rød:) MEN, oljekjøleren sliter jeg med å få demontert fra motoren, rett og slett trangt(Diana 700). Et alternativ er å demontere inntaksmanifolden fra motoren for å komme til. Spørsmålet er: Er det nødvendig å plukke av oljekjøleren for å få den renset? Det er ingenting galt med den(lekkasjer osv). Fixman Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 16.Februar.2016 Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Om du kjører systemrens både i ferskvanssløyfen og i saltvannsdelen, så ser jeg ingen grunn til å demontere en hel masse. (if it works, don't fix it) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Fixman Svart 16.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Herlig, da er jeg glad jeg ikke forsøkte for hardt, og lar det være. Takk for svar:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.