Jump to content

Prosjekt Draco 1800 DC

sondre88

Recommended Posts

da har eg kjøpt inn hvit benga, blir kanskje å smøre det på i morgen. fikk skrudd og limt sammen det meste i kveld. laget også hull slik at eg får et nedsenket området til koppholdere og andre ting en vil slenge fra seg :) bestilte meg noen koppholdere på ebay med innlagt blått lys som eg tror blir stilig :) ellers har eg bestilt nytt instrument, diverse lys, nye stoler fremme på begge sider (pentry utgår), ny kontrollboks og diverse annet dill som dukker opp på ebay :P 

bilde

bilde

putla på litt i dag igjen :) fått festet de to boksene mine på sidene, lurte en stund på hvordan eg skulle løse det å havnet til slutt på brannslokningsapparat oppheng av alle ting, funket som fjell :) freset ut spor i en finer bit som eg fester bak boksene, da kan de lett tas vekk om det skulle vere nødvendig uten å måtte skru :) har og fått sagd ut bunnplata på sofan og plata til ryggputa :) laget meg et lite rom i midten under benken som skal kunne åpnes med slik teleskopstang, usikker på om d er d det heter men skjønner sikkert :) på sidene kommer 6*9 høytalere etter hvert :)

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

begynte å tilpasse plater til gulvet i dag. har valgt å lage de av finer de også. freser ut spor, fyller de med fuger og oljer å lakker til slutt. har lest litt forskjellige varianter og forskjellige meninger om det der men eg velger no å prøve, trur det blir bra eg :) slenger ved noen bilder :) måtte og frese kantene på platene siden kantene på båten er avrundet, kom ikke så bra fram på bilde.

bilde

bilde

bilde

bilde

Da har eg freset å pusset ferdig dørkeplaten i midten :) planen no var jo å nate den for så å lakke men etter eg i dag skulle pusse ned den eg natet her om dagen så viste det seg at det på ingen måte skulle bli noe enkelt så må mest trolig lage den om igjen..... :rolleyes:  pluss at eg laget en del prøver i dag å for å unngå at treverket og fuga skal gå i ett velger eg å lakke først å nate etterpå :) har som sakt ikke greie på dette her men prøver å feiler så lærer en til slutt  :smiley:

bilde

bilde

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...