sondre88 Svart 19.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2016 Fått handlet litt finer i dag å begynt det som til slutt skal bli en benk. dekke forann motoren blir mest sansynlig todelt. de to boksene på sidene er hule slik at eg kan bruke det til oppbevaring. det er no en begynnelse ihvertfall :) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 20.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 fått gjort såvidt noke i dag og, skrudd sammen litt av fineren. er det lurt å olje å lakke den sjøl om den skal trekkes med skai? var planen å gjøre det, tanken var at det holder seg vell bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 21.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2016 Ville malt de med benga eller lignende. Samt borret noen luftehull slik at skummet har tilgang på luft Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
sondre88 Svart 22.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 da har eg kjøpt inn hvit benga, blir kanskje å smøre det på i morgen. fikk skrudd og limt sammen det meste i kveld. laget også hull slik at eg får et nedsenket området til koppholdere og andre ting en vil slenge fra seg :) bestilte meg noen koppholdere på ebay med innlagt blått lys som eg tror blir stilig :) ellers har eg bestilt nytt instrument, diverse lys, nye stoler fremme på begge sider (pentry utgår), ny kontrollboks og diverse annet dill som dukker opp på ebay :P Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Flott daycruicer dette. Har alltid likt båten, men noe knotete adkomst til motor. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Hadde en 1700 før. Nesten enklere å rive ut motoren for service. Men god båt☺ Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
sondre88 Svart 22.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 ja liker båten veldig godt, men det med motoren er helt sant :) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 24.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 stille for tiden, venter på tinga eg har bestilt slik at det blir enklere å ta mål. det meste er vell på vei så får bare smøre meg med tålmodighet i mellomtiden :) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 putla på litt i dag igjen :) fått festet de to boksene mine på sidene, lurte en stund på hvordan eg skulle løse det å havnet til slutt på brannslokningsapparat oppheng av alle ting, funket som fjell :) freset ut spor i en finer bit som eg fester bak boksene, da kan de lett tas vekk om det skulle vere nødvendig uten å måtte skru :) har og fått sagd ut bunnplata på sofan og plata til ryggputa :) laget meg et lite rom i midten under benken som skal kunne åpnes med slik teleskopstang, usikker på om d er d det heter men skjønner sikkert :) på sidene kommer 6*9 høytalere etter hvert :) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 En flott klassiker dette Blir meget kjekt med hel "sofa" der akterut . Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
sondre88 Svart 28.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2016 begynte å tilpasse plater til gulvet i dag. har valgt å lage de av finer de også. freser ut spor, fyller de med fuger og oljer å lakker til slutt. har lest litt forskjellige varianter og forskjellige meninger om det der men eg velger no å prøve, trur det blir bra eg :) slenger ved noen bilder :) måtte og frese kantene på platene siden kantene på båten er avrundet, kom ikke så bra fram på bilde. Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 29.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2016 grisa på litt i dag, gikk selvfølgelig tom for masse så må kjøpe mer i morgen men er no i gang :) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 29.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2016 Spent på resultatet:-) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 29.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2016 det er eg og, dette har eg aldri prøvd før :) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 29.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2016 Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 1.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2016 den var lekker :) kan aldri tenke meg d blir så bra men gir d et forsøk :) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 1.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2016 fått nye instrumenter i posten i dag :) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 1.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2016 Kult, husker du hva du betalte for turtelleren? Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 1.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2016 den kostet kr 1199,- :) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 1.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2016 fått skåret ut og tegnet opp de to siste platene til dørken i kveld, gjenstår bare en haug med fresing og alt det andre :) men men d går framover :) Sitér dette innlegget Link to post
Baljo Svart 2.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2016 Dette blir nok knall bra :D Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 2.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2016 Da har eg freset å pusset ferdig dørkeplaten i midten :) planen no var jo å nate den for så å lakke men etter eg i dag skulle pusse ned den eg natet her om dagen så viste det seg at det på ingen måte skulle bli noe enkelt så må mest trolig lage den om igjen..... pluss at eg laget en del prøver i dag å for å unngå at treverket og fuga skal gå i ett velger eg å lakke først å nate etterpå :) har som sakt ikke greie på dette her men prøver å feiler så lærer en til slutt Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 4.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2016 da er dørkeplata i midten begynt å nærme seg ferdig Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 4.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2016 Dritbra! Gøy å se andre gjøre det litt på sin måte:-) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 6.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 tre lag med lakk, neste pusses, nates så ett siste finish strøk med lakk igjen dette er da dørkeplata på styrbord side Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.