ChrPus Svart 19.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2016 Så lenge gelcoat er hel og fin under tror jeg du ikke trenger og være redd for det. Har du byller og blærer som lukter eddik når du stikker hull på det så er det værre. Men vist du gidder så matter du ned hele bunnen og legger på nytt. Og det er ikke slik at gelcoat trekker mye vann så ikke bekymre deg ? da ville det vært mange båter som har ett problem. Sealine skal vel være solide båter med godt rykte ☺ Da håper jeg det blir mitt siste ord, går for den og håper jeg får en knakende god båt som ikke henger igjen i motstrøm med glatt å fint skrog ?? Sitér dette innlegget Christian P. Rohde Link to post
ChrPus Svart 21.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2016 Hør på alle de gode rådene her, og ikke bruk 2-3 sesonger på noe som ikke er nødvendig, slik jeg endte opp med. Hva brukte du to-tre sesonger på? Skrape båten? ? Sitér dette innlegget Christian P. Rohde Link to post
Hank Svart 21.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2016 Det som er sikkert er at om du skal gi båten en behandling med to-komponent primer må både grunnarbeid og priming gjøres svært omhyggelig får å få et godt resultat. Dette krever naturlig nok mye tid og krefter. Fullstendig vanntett blir det uansett aldri, og en slik behandling kan også medføre problemer som jeg nevnte tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.