Jump to content

Hulltaking glassfiberskrog

Kapteinbåt

Recommended Posts

Ingen fasitsvar men min erfaring er at det går fint ☺ bruker batteridrill og hastighet 2 og tar det litt med ro så blir det rett og slett Nice ? har også på sluring litt for og slippe ubehagelige overraskelser der enten drill tar tak og lager stygge merker el vrir Arma ? er det tykt der en borrer så kan en jo vist mulig og kommer til borre fra begge sider etter en er kommet igjennom med senterborren på koppen.

Redigert av boble65 (see edit history)

Et tips er å kjøre drillen i revers til en er gjennom selve gelcoaten. Da fliser den seg ikke så lett opp. Det gjelder både når det er kalt og varmt.Egen erfaring med hulltaking når det er virkelig kalt har jeg ikke, har vel ikke tatt hull under et par plussgrader.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...