lillebror7 Startet 25.Februar.2016 Del på Facebook Startet 25.Februar.2016 Hei Jeg har en hurrycane 370 som jeg har lyst til å kjøpe, men probleme er at jeg bor i Drammen og båren er i Hordaland. Jeg har ingen muligheter for å frakte selv å vil helst ikke bruke veldig mye mer en 2000kr hvis d går an. Har tenkt på flyttefirma eller trøck men finner ingen som tar den strekninga der Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 25.Februar.2016 Del på Facebook Svart 25.Februar.2016 Forsøk å legg det inn som småjobber på finn.no. Kanskje det er noen som skal samme veien, og har plass. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
hytte15 Svart 26.Februar.2016 Del på Facebook Svart 26.Februar.2016 hei. sjekk ut nimber.com der tror eg du kan finne transport til rundt den prisen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.