Jump to content

Motordeksel på 60 talls Evinrude


Scubadoo

Recommended Posts

Hei, takk for svar, ja det var litt underlige betalingsvilkår, men utvalget er det ingen ting å si på, han har til og med dekalene etter serienummer .

Kan man få tilsendt lakk fra utlandet ? Med tanke på at det er brennbart og flytende, 

Link to post
Share on other sites

Jeg fikk tilsendt lakk fra ham, ikke noe problem. Kjøpte lakk og herder, selve tynneren (som er svært brennbar) har jeg ikke kjøpt av ham, da det kan brukes "lokal" tynner. Når jeg tenker meg om tror jeg det ble brukt "overflate-frakt", altså båtfrakt, og ikke flyfrakt. treigere, men rimeligere og mindre rigid.

Link to post
Share on other sites

Okei, da kan jo dette være ett bra alternativ om man ikke får rett lakk i Norge, venter på en original servicemanual jeg fant på ebay, mulig lakk kodene ligger der også. Så i dag at de hadde noe som heter Marine motor paint på Maritim, men dette er spraybokser .

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...