goggen000 Startet 13.Mars.2016 Del på Facebook Startet 13.Mars.2016 Biltema har to typer sinkanoder for Yanmar: artnr 252518 og 19. Kan disse benyttes på 4LHA-DTE? Synes prisene på sinkandoer til Yanmarn er forholdsvis kostbare, og ser etter andre alternativer.' Noen med andre erfaringer på dette??+ Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 20.Mars.2016 Del på Facebook Svart 20.Mars.2016 Sjekk prisene fra Viknes…. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
hanto1 Svart 20.Mars.2016 Del på Facebook Svart 20.Mars.2016 Det var en i havna som mente bt anodene passet, men kan ikke garantere dette. Har selv kjøpt stenger i fra marcussen og laget anodene selv 5 års forbruk har kostet meg ca 800 Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 20.Mars.2016 Del på Facebook Svart 20.Mars.2016 Har 6lya. Satte på biltema-zink på 3 av 4 i år. I eine kjøleren er det to stk som alltid har vert jevnt spist, så der satte eg ein orginal og ein biltema. Så får vi sjå til hausten eller neste år. Eine zinken bak er litt større og har større plugg, men eg fann plugg som hadde passe hull til de små biltemazinkene. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Marwin Svart 21.Mars.2016 Del på Facebook Svart 21.Mars.2016 Byttet anoder i dag. 4 stykker, en stor og tre små. iflg. skjema skulle det være 6, men de to siste er ikke der på min motor. Anodene var "noe" tæret, så jeg sleit litt med å få ut anode fra messingkapselen. Måtte renske gjengene med en gjengetapp: 10 mm Ø. (Bunntapp) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.