aquilo Svart 8.August.2011 Del på Facebook Svart 8.August.2011 Gammel tråd, men aktuelt tema, så: Prøvde teflonspray og det fungerte IKKE for min del (seilbåt, tobladet fast propell). Ikke særlig stor forskjell fra å ingen behandling. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 8.August.2011 Del på Facebook Svart 8.August.2011 Jeg maskinpolerte mine autosol. Første gang det ikke har vært en eneste rur på ved denne tida - dykka under og kikket i forrige uke. Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 26.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2015 Jeg maskinpolerte mine autosol. Første gang det ikke har vært en eneste rur på ved denne tida - dykka under og kikket i forrige uke. Det som synes å gå igjen er en god dose polering, sliter med groe på pysevispene... Prøver det. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Hulda Svart 26.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2015 Går sikkert bra om du ikke ligger ute mer en seks måneder i slengen. Hulda som ligger ute i 24 måneder i slengen må ha noe som fungerer over tid. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 27.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2015 Posten min som siteres er litt gammel, men oppdateringen i år er: ingen rur på bladene, selv med historisk lite bruk. Litt rur på mutteren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.